Sou a: Inici / ca / Agenda / Sessió de Consell General (Preguntes al Govern)

Sessió de Consell General (Preguntes al Govern)

Quan 18/10/2023 16:00
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

ORDRE DEL DIA:

  1. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada pel M. I. Sr. Jordi Casadevall Touseil, consellergeneral del Grup Parlamentari de Concòrdia, per escrit de data 13 d’octubre del 2023, relativa a la situació de l'aigua que estem vivint a Andorra, (Reg. Núm. 653).
  2. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada per la M. I. Sra. Maria Àngels Aché Feliu, consellera general del Grup Parlamentari de Concòrdia, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa a la implantació d'universitats privades, (E-624-2023).
  3. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada per la M. I. Sra. Susanna Vela Palomares, presidenta suplent del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa a la recuperació dels arxius desplaçats a l’estranger, (Reg. Núm. 627).
  4. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada per la M. I. Sra. Noemí Amador Pérez, presidenta suplent del Grup Parlamentari Andorra Endavant, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa als treballadors públics interins del Cos d'Educació, (Reg. Núm. 628).
  5. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada pel M. I. Sr. Marcos Monteagudo Torres, conseller general del Grup Parlamentari Andorra Endavant, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa a la línia de treball d’una base de dades compartida entre comuns i Govern, (Reg. Núm. 629).
  6. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada pel M. I. Sr. Pere Baró Rocamonde, conseller general del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa als diversos disfuncionaments detectats en el transport públic, (Reg. Núm. 630).
  7. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada per la M. I. Sra. Susanna Vela Palomares, presidenta suplent del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa a la publicitat del Registre de Fundacions, (Reg. Núm. 631).
  8. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada pel M. I. Sr. Pere Baró Rocamonde, conseller general del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa al Futbol Club Andorra, (Reg. Núm. 632).
  9. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada per la M. I. Sra. Judith Salazar Álvarez, presidenta del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa al Comitè Europeu de Drets Socials vinculada al dret del treball, (Reg. Núm. 634).
  10. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada per la M. I. Sra. Judith Salazar Álvarez, presidenta del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa a l'informe relatiu a Andorra del Comitè pels Drets de les Persones amb Discapacitats, (Reg. Núm. 635).
  11. Pregunta amb resposta oral del Govern, presentada pel M. I. Sr. Cerni Escalé Cabré, president del Grup Parlamentari de Concòrdia, per escrit de data 9 d’octubre del 2023, relativa a l’ús dels mecanismes legals de la llengua oficial, (Reg. Núm. 636).

Agenda

« Abril 2025 »
Abril
DlDtDcDjDvDsDg
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Xarxes Socials