Consell General, 17 de maig del 2011

En el decurs de la reunió de la Junta de President celebrada el dia 17 de maig del 2011, a les 12.00h.

S’ha acordat que la formació de les comissions legislatives serà de 5 membres: 4 representants del Grup Parlamentari Demòcrata i 1 representant del Grup Parlamentari Socialdemòcrata. Així mateix, s’han distribuït les presidències i vicepresidències de les comissions legislatives, de manera que 6 presidències i 6 vicepresidències correspondran al Grup Parlamentari Demòcrata, i 2 presidències i 2 vicepresidències correspondran al Grup Parlamentari Socialdemòcrata.

D’altra banda, s’ha acordat la celebració d’una sessió del Consell General pel dia 26 de maig del 2011 a les 16.00h, amb l’ordre del dia següent:

1. Lectura de l’Informe de la Comissió Permanent del Consell General.

2. Elecció de la Comissió Permanent del Consell General.

3. Nomenament de la delegació del Consell General davant de l’Assemblea Parlamentària del Consell d’Europa (APCE).

4. Nomenament de la delegació del Consell General davant de l’Assemblea Parlamentària de l’Organització per a la Seguretat i Cooperació Europea (OSCE-PA).

Darrerament, s’ha començat a parlar de la distribució dels representants dels grups parlamentaris en les diferents delegacions internacionals: Unió Interparlamentària, Assemblea Parlamentària de la Francofonia i Assemblea Parlamentària de la Mediterrània.

S’ha recordat que cal procedir al nomenament del raonador del ciutadà, d’alguns dels membres del Consell d’Administració de l’INAF i de la Junta Electoral.