Sessió de preguntes al Govern del 22 de maig del 2025
Casa de la Vall, 22 de maig del 2025
Aquest dimarts, 22 de maig del 2025, s’ha celebrat una sessió de preguntes al Govern amb cinc preguntes en l’ordre del dia.
Per a aquesta sessió s’ha entrat una única pregunta amb caràcter d’urgència que els consellers poden presentar fins a 24 hores abans de l’inici de la sessió, segons estableix l’article 132 del Reglament del Consell General, i que habitualment són formulades en primer lloc en el Ple. Tot i això, en aquesta sessió i de forma extraordinària, la pregunta urgent s’ha formulat en segon lloc.
- Pregunta de Susanna Vela relativa als arxius de la Mitra.
- Pregunta urgent de Judith Casal relativa a la interpretació que fa el Govern de l’article 20 de la Llei del pressupost per a l’exercici del 2025.
- Pregunta de Pere Baró relativa a les condicions de vida de la nostra ciutadania.
- Pregunta de Pol Bartolomé relativa al full de ruta del Govern relatiu a la revisió salarial del funcionariat.
- Pregunta de Cerni Escalé relativa a les actuacions concretes que preveu dur a terme el Govern en els propers dos anys a fi de protegir la identitat andorrana.
Torneu a veure la sessió de preguntes al Govern.