Sou a: Inici / ca / Notícies / Publicat el concurs nacional per a la segona fase de la remodelació dels entorns de Casa de la Vall

Publicat el concurs nacional per a la segona fase de la remodelació dels entorns de Casa de la Vall

Casa de la Vall, 10 de juliol del 2025
Imatge generada per ordinador de com quedaran els entorns de Casa de la Vall

Imatge generada per ordinador de com quedaran els entorns de Casa de la Vall

Descarrega l'imatge (mida original)

El Consell General ha publicat en el Butlletí 59/2025 l’edicte de convocatòria d’un concurs públic nacional per a la remodelació de la zona posterior de la Casa de la Vall, en concret, referent a la fase 2 que se centra en l’edificació amb un import base de licitació d’1.771.136,72 € impostos inclosos i un termini d’execució previst de vuit mesos.

Des d’avui totes les dades referents al concurs es poden consultar en la plataforma de contractació pública. Entre els requisits per presentar-se al concurs és indispensable, visitar la zona on s’han d’efectuar les obres a fi de disposar d’una visió més completa a l’hora d’elaborar la proposta del servei i d’honoraris, i per conèixer qualsevol dada d’interès. Aquesta visita es durà a terme dimecres, 30 de juliol, a les 11.30 h, mentre que les ofertes s’hauran de presentar a la plataforma de contractació del sector públic abans de les 15.00 h del dijous, 4 de setembre.

La fase 2, un cop acabada la fase 1 centrada en el moviment de terres i treballs especials, permetrà revitalitzar l’estètica i funcionalitat de l’entorn, generant un espai de convivència cívica que s’integri de manera respectuosa i harmoniosa amb el conjunt patrimonial existent, i que reforci el seu caràcter institucional i obert a la ciutadania. Inclou la construcció d’un amfiteatre que també podrà acollir espectacles, però no el mobiliari urbà i l’enjardinament que formen part de la darrera fase.