Sou a: Inici / ca / Notícies / Acords de la Junta de Presidents del 12 de gener del 2026

Acords de la Junta de Presidents del 12 de gener del 2026

Casa de la Vall, 12 de gener del 2026
Reunió de la Junta de Presidents. 12/01/2026

Reunió de la Junta de Presidents. 12/01/2026

Descarrega l'imatge (mida original)

La Junta de Presidents, reunida aquest dimecres a la tarda, ha determinat que, en el cas de ser presa en consideració, la Proposició de llei qualificada de modificació de la Llei 44/2022, del 12 de desembre, de text consolidat qualificada del règim electoral i del referèndum serà tractada per la Comissió Legislativa de Justícia i Interior i Afers Institucionals.

D’altra banda, també ha actualitzat el calendari de l’actual període de sessions, que finalitza el 31 de gener, i ha acordat la previsió de sessions per al següent període que s’inicia l’1 de març i s’allarga fins al 15 de juliol.

Sessions de punts

Dijous, 22 de gener, a les 9.30 h

Divendres, 30 de gener, a les 9.30 h (reserva)*

* La Junta de Presidents ha reservat aquesta data en el cas que els treballs amb el Projecte de llei de pressupost per a l’exercici 2026 i amb el Projecte de llei de continuïtat i consolidació de les mesures per al creixement sostenible en la Comissió Legislativa d’Economia i Pressupost, s’allarguin més del que s’havia previst inicialment.

 

Pròxim període de sessions:

Dijous, 19 de març, a les 9.30 h

Dijous, 30 d’abril, a les 9.30 h

Dijous, 21 de maig, a les 9.30 h

Dijous, 18 de juny, a les 9.30 h

 

Sessions de preguntes al Govern

Dijous, 15 de gener, a les 9.30 h

* Sessió ja convocada amb quatre preguntes a l’ordre del dia, fins aquest dimecres a les 9.30 h es poden presentar preguntes urgents.

 

Pròxim període de sessions:

Dijous, 12 de març, a les 9.30 h

Dijous, 9 d’abril, a les 9.30 h

Dijous, 7 de maig, a les 9.30 h

Dijous, 4 de juny, a les 9.30 h

 

Per acabar, s’ha acordat que la pròxima reunió de la Junta de Presidents se celebrarà dilluns, 2 de març, a les 16.00 h.