Ves al contingut. Salta a la navegació
Núm. 54/2021
Casa de la Vall, 19 de maig del 2021
SUMARI
________________________________
2- PROCEDIMENT LEGISLATIU COMÚ
2.1 Projectes de llei
Admissió a tràmit i publicació del Projecte de llei de creació del Marc andorrà de qualificacions, i obertura del termini de presentació d’esmenes.
Admissió a tràmit i publicació del Projecte de llei de contractació pública, i obertura del termini de presentació d’esmenes.
Admissió a tràmit i publicació del Projecte de llei d’accés electrònic de l’Administració de justícia, i obertura del termini de presentació d’esmenes.
4- IMPULS I CONTROL DE L'ACCIÓ POLÍTICA DEL GOVERN
4.4.1 Preguntes
Publicació de la pregunta amb resposta oral del Govern presentada pel M. I. Sr. Pere López Agràs, president del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, per escrit de data 18 de maig del 2021, relativa als tràmits per la constitució de societats i de negocis a Andorra, (Reg. Núm. 507).
Carrer de la Vall 9-13 Andorra la Vella, AD 500 Principat d'Andorra Telèfon:+376 877 877 Fax: +376 869 863 consell_general@parlament.ad