Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / ca / Newsletters / Butlletí del Consell General / BCG 45/2016, 29 juny 2016

BCG 45/2016, 29 juny 2016

Facebook icon Twitter icon Forward icon

BCG 45/2016

 

 

 

Butlletí
del
Consell General

Núm. 45/2016

Casa de la Vall, 29 de juny del 2016

SUMARI

 

 

3- PROCEDIMENTS ESPECIALS

3.2.1 Projectes de llei qualificada

Pròrroga al termini per a la presentació d’esmenes al Projecte de llei qualificada de modificació de la Llei 9/2012, del 31 de maig, de modificació de la Llei qualificada d’immigració

4- IMPULS I CONTROL DE L'ACCIÓ POLÍTICA DEL GOVERN

4.4.2 Respostes escrites

Publicació de la resposta del Govern a les preguntes formulades pel M. I. Sr. Jordi Gallardo Fernàndez, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relatives a les deduccions aplicades en l’impost sobre societats.       

Publicació de la resposta del Govern a les preguntes formulades pel M. I. Sr. Jordi Gallardo Fernàndez, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relatives a les deduccions aplicades en l’impost general indirecte.    

Publicació de la resposta del Govern a la pregunta formulada pel M. I. Sr. Ferran Costa Marimon, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relativa a les despeses de personal de l’entitat Andorra Desenvolupament i Inversió (ADI SAU) dels exercicis 2014 i 2015.                         

Publicació de la resposta del Govern a les preguntes formulades pel M. I. Sr. Carles Naudi d’Areny-Plandolit Balsells, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relatives a la fiscalització dels comptes de l’SDADV.         

4.8 Propostes d'acord, propostes de resolució i mocions

Publicació de la Moció instant al Govern a què implementi els canvis necessaris per a comptabilitzar dins del termini dels 60 dies fixats per la Llei 22/2013 del 28 de novembre de mesures contra la morositat per a satisfer els pagaments als proveïdors, els dies que els departaments dels diferents ministeris del Govern incloent el departament d’Intervenció del Ministeri de Finances, utilitzen per a revisar les factures o certificacions dels projectes adjudicats sempre i quant les factures no siguin objecte de rectificació, aprovada pel Consell General.         

 

5- ALTRA INFORMACIÓ

5.1 Acords, resolucions i comunicacions dels òrgans de la Cambra

Autorització d’una sessió extraordinària de la Comissió Legislativa de Sanitat i Medi Ambient.    

Autorització d’una sessió extraordinària de la Comissió Legislativa de Sanitat i Medi Ambient.       

Autorització d’una sessió extraordinària de la Comissió especial de vigilància i prevenció de risc per a l’estabilitat financera durant el proper mes de juliol.                                         

Autorització d’una sessió extraordinària de la Comissió Legislativa de Política Territorial i Urbanisme durant el proper mes de juliol.                                                                           

5.2 Convocatòries

Convocatòria d’una sessió informativa pública del M. I. Sr. Carles Àlvarez Marfany, ministre de Salut, davant de la Comissió Legislativa de Sanitat i Medi Ambient, pel dia 25 de juliol del 2016.         

 

 

 

 

3- PROCEDIMENTS ESPECIALS

3.2.1 Projectes de llei qualificada

Edicte

La Sindicatura, en reunió tinguda el dia 28 de juny del 2016, exercint les atribucions que li confereix l'article 80 del Reglament del Consell General, ha acordat a demanda del M. I. Sr. Pere López Agràs, president del Grup Parlamentari Mixt, prorrogar el termini per a la presentació d’esmenes al Projecte de llei qualificada de modificació de la Llei 9/2012, del 31 de maig, de modificació de la Llei qualificada d’immigració. El nou termini finalitza el dia 13 de juliol del 2016, a les 13.30h.

Tot el que es fa públic per a general coneixement i efectes.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

 

4- IMPULS I CONTROL DE L'ACCIÓ POLÍTICA DEL GOVERN

4.4.2 Respostes escrites

Edicte

La subsíndica general, d'acord amb les previsions de l’article 90 del Reglament del Consell General,

Disposa

Publicar la resposta del Govern a les preguntes formulades pel M. I. Sr. Jordi Gallardo Fernàndez, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relatives a les deduccions aplicades en l’impost sobre societats, publicades en el Butlletí del Consell General núm. 33/2016, de data 13 de maig.

Tot el que es fa públic per a general coneixement i efectes.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

Ministeri de Finances                                        
Resposta escrita del Govern a la pregunta
(Reg. Núm. 0686)

Resposta escrita del Govern a la pregunta, amb referència Reg. núm. 0686, presentada pel M. I. Sr. Jordi Gallardo Fernàndez, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relativa a les deduccions aplicades en l’impost sobre societats.

Motivació

Vist que el cap de Govern en el marc del debat d’orientació política va anunciar la revisió de les deduccions aplicades en l’impost sobre societats,

Atès l’exposat es pregunta,

Pot informar Govern sobre l’import de les deduccions per creació de llocs de treball aplicades en les declaracions de l’impost sobre societats dels exercicis 2012, 2013, 2014 i 2015?

Pot informar Govern sobre l’import de les deduccions per noves inversions aplicades en les declaracions de l’impost sobre societats dels exercicis 2012, 2013, 2014 i 2015?

Pot informar Govern sobre l’import de les deduccions per eliminació de sobre tributació interna en les declaracions de l’impost de societats dels exercicis 2012, 2013, 2014 i 2015?

Pot informar Govern sobre l’import de les deduccions per eliminació de sobre tributació internacional en les declaracions de l’impost sobre societats pels exercicis 2012, 2013, 2014 i 2015?

Resposta

Abans de res és necessari fer algunes consideracions prèvies sobre les dades que s’adjunten a aquesta resposta.  

En primer lloc, no s’adjunten les dades relatives a l’exercici 2015, atès que fins el 31 de juliol del 2016 no finalitza el període voluntari per presentar l’autoliquidació de l’impost.

En segon lloc, a més de les dades sol·licitades, s’inclouen també les deduccions aplicades per insuficiència de quota de tributació d’exercicis anteriors, previstes a l’article 43 i 44 de la Llei 95/2010, del 29 de desembre, de l’impost sobre societats.

Així mateix, es presenta la informació sol·licitada de manera conjunta en diversos quadres en funció del formulari utilitzat per l’obligat tributari en el moment de presentar l’autoliquidació per facilitar-ne la seva comprensió.

Finalment, en el formulari 850-A (declaració simplificada per al règim de determinació directa), i en el formulari 850-B (declaració simplificada per al règim de determinació objectiva), la informació relativa a les deduccions sobre la quota es presenta de forma agregada donat que els formularis de les esmentades declaracions simplificades no requereixen el detall de les deduccions.                                                                                                    

 

 

                                                 Deduccions formulari 800

Exercici Fiscal

Deducció Impost Comunal Rendiments Arrendataris

Deducció Impost Comunal Radicació ACEP

Deducció Impost Plusvàlues ITP

Deducció QT Rendiments Obtinguts i Grav  Estranger

Deducció Insuficiència QT

Deducció Creació Llocs Treball

Deducció Noves Inversions

Deducció Insuficiència QT Treb i Inv

2012

1.635.997,60

7.898.400,80

16.765,91

430.587,13

4.311,73

450.503,70

5.502.346,36

26.028,71

2013

3.268.114,93

6.146.768,26

16.129,70

1.453.891,68

801.104,81

626.084,40

5.393.078,55

521.333,82

2014

1.640.380,57

6.835.815,26

3.596.530,51

2.239.500,64

803.724,22

759.270,00

6.701.050,43

1.090.045,71

 

Deduccions 850 A

Exercici Fiscal

Deduccions Bonif Minorar

2012

1.685.364,28

2013

3.168.571,48

2014

3.001.877,95

 

Deduccions 850 B

Exercici Fiscal

Deduccions Bonif Minorar

2012

145,82

2013

482,48

2014

403,00

 

Andorrala Vella, 27 de juny del 2016

Jordi Cinca Mateos                                                               
Ministre de Finances


Edicte

La subsíndica general, d'acord amb les previsions de l’article 90 del Reglament del Consell General,

Disposa

Publicar la resposta del Govern a les preguntes formulades pel M. I. Sr. Jordi Gallardo Fernàndez, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relatives a les deduccions aplicades en l’impost general indirecte, publicades en el Butlletí del Consell General núm. 33/2016, de data 13 de maig.

Tot el que es fa públic per a general coneixement i efectes.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

Ministeri de Finances                                        
Resposta escrita del Govern a la pregunta       
(Reg. Núm. 0687)

Resposta escrita del Govern a la pregunta, amb referència Reg. núm. 0687, presentada pel M. I. Sr. Jordi Gallardo Fernàndez, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relativa a les deduccions aplicades en l’impost general indirecte.

Motivació

Vist que el cap de Govern en el marc del debat d’orientació política va anunciar la voluntat de situar el tipus reduït del 2,5% de l’Impost General Indirecte al tipus normal del 4,5%.

Atès l’exposat es pregunta,

Pot informar Govern sobre l’import de les quotes de l’IGI repercutit al tipus 2,5%, aplicades en les declaracions de l’Impost General Indirecte dels exercicis 2013, 2014, 2015?

Pot informar Govern sobre l’import de les quotes de l’IGI repercutit al tipus 0%, aplicades en les declaracions de l’Impost General Indirecte dels exercicis 2013, 2014, 2015?

Pot informar Govern sobre l’import de les quotes de l’IGI repercutit al tipus 1%, aplicades en les declaracions de l’Impost General Indirecte dels exercicis 2013, 2014, 2015?

Pot informar Govern sobre l’import de les quotes de l’IGI repercutit en la transmissió de béns immobles (4,5%), aplicades en les declaracions de l’Impost General Indirecte dels exercicis 2013, 2014, 2015?

Pot informar Govern sobre l’import de les quotes de l’IGI repercutit al tipus 4,5% (sense béns immobles), aplicades en les declaracions de l’Impost General Indirecte dels exercicis 2013, 2014, 2015?

Resposta

Abans de res és necessari fer algunes consideracions prèvies sobre les dades que s’adjunten a aquesta resposta. 

En primer lloc, no s’adjunten les dades relatives a l’import de les quotes de l’IGI repercutit al tipus 0%, atès que les dades sempre són igual a 0 euros. En el seu lloc, s’adjunta l’import de les bases de tributació de l’IGI repercutides al tipus 0%.

En segon lloc, a més de les dades sol·licitades, s’inclou també l’import de les quotes de l’IGI repercutit al tipus 4,5% relatives al règim especial de béns usats previst a la disposició addicional tercera de la Llei 11/2012, del 21 de juny, de l’impost general indirecte.

Així mateix, es presenta la informació sol·licitada de manera conjunta en únic quadre per facilitar-ne la seva comprensió, amb excepció de l’import de les bases de tributació de l’IGI repercutit al tipus 0% que es presenta en un quadre apart.

L’import relatiu a la columna “quota repercutit altres”, correspon a l’import de les factures d’autorepercussió en aplicació de l’article 52.1.b de la Llei 11/2012, del 21 de juny, de l’impost general indirecte.

 

Formulari 900 i 910

Exercici Econòmic

Quota Repercutit 4,5%

Quota Repercutit 2,5%

Quota Repercutit 1%

Quota Repercutit Altres

Quota Repercutit BI 4,5%

Q Repercutit Bens Usats 4,5%

2013

151.201.053,42

0,00

3.441.579,61

3.866.145,43

6.371.440,58

29.181,22

2014

153.950.721,27

759.314,29

3.913.837,76

6.178.900,98

11.919.535,82

90.433,57

2015

153.714.558,08

4.153.843,24

3.539.660,23

6.550.004,74

4.432.858,78

130.789,39

 

Bases de tributació de l’IGI repercutit al tipus 0%

Exercici Econòmic

Base Tributació Repercutida tipus 0%

2013

199.229.521,59

2014

250.604.567,79

2015

224.626.951,57

 

Andorra la Vella, 27 de juny del 2016

Jordi Cinca Mateos                                                               
Ministre de Finances

 

 

Edicte

La subsíndica general, d'acord amb les previsions de l’article 90 del Reglament del Consell General,

Disposa

Publicar la resposta del Govern a la pregunta formulada pel M. I. Sr. Ferran Costa Marimon, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relativa a les despeses de personal de l’entitat Andorra Desenvolupament i Inversió (ADI SAU) dels exercicis 2014 i 2015, publicada en el Butlletí del Consell General núm. 33/2016, de data 13 de maig.

Tot el que es fa públic per a general coneixement i efectes.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

Informe relatiu a la pregunta parlamentària entrada a Sindicatura en data 11 de maig pel Sr. Ferran Costa Marimon relativa a les despeses de personal de l’entitat ADI SAU dels exercicis 2014 i 2015

Benvolgut Conseller General,

En la seva pregunta escrita exposa que "a la memòria dels comptes anuals abreujats de l'exercici 2015 de l'entitat Andorra Desenvolupament i Inversió (ADI SAU) es reflecteix un increment de la partida destinada a sous i salaris i assimilats que passa de 185.804,94€ l'exercici 2014 a 255.269,89€ durant l'exercici 2015", i ens demana de justificar aquest increment i la seva motivació.

En resposta a la seva pregunta li exposo els següents aspectes, que a ben segur li permetran entendre millor la naturalesa dels comptes de la societat. Si analitzem inicialment la despesa total pressupostada del capítol 1 destinat a despeses de personal, en els articles 1 i 3 que fan referència a Remuneracions bàsiques del personal fix i eventual, l’any 2014 es pressuposten 313.527,28€. En el següent any, pressupost 2015, per aquest mateixos concepte la partida pressupostada ascendeix a 295.171,55€.

El motiu principal per explicar aquest  diferencial en la liquidació de pressupost es troba en el percentatge d'execució comparat entre ambos anys. En el pressupost 2014, fent referència al capítol 1 el grau d'execució és del 59% sobre el pressupostat (185.804,94€). Per la seva banda en el pressupost 2015, el grau d'execució arriba al 86% en comparació amb l'import pressupostat (255.269,89€).

Ens trobem doncs davant d'una diferència provocada perquè durant l'exercici 2014 no es va poder executar el 41% del pressupost quan el 2015 pràcticament es va executar en la seva totalitat. Entre els principals fet que provoquen la baixa execució pressupostaria del 2014, trobem els següents:

En primer lloc, no es cobreixen dues de les baixes generades durant el 2014, i això implica una reducció de despesa de l’import total pressupostat de 65.245,44€, equivalent al 26% de la partida pressupostària de Remuneracions bàsiques i altres del personal fix.

En segon lloc, a la memòria del projecte de pressupost de 2014 es preveia una despesa de 56.711€ per a la contractació de personal especialitzat destinat al projecte Google Business View. Un projecte que es va poder realitzar amb menys recursos dels prevists inicialment, fet que provoca que únicament es liquidin 14.084,72€, molt per sota de la previsió inicial.

Aquests dos apartats, expliquen que durant el 2014 no s’executés en la seva totalitat la partida de Capítol 1 de pressupost; fet que posat en comparació amb l'execució del 2015 genera un increment en el capítol anteriorment esmentat.

Si s’haguessin executat les dues partides esmentades en la seva totalitat el grau d’execució pressupostària del 2014 hauria estat del 98%.

En resum, el fet diferencial no ve provocat perquè hi hagi cap despesa extraordinària durant el exercici 2015, sinó que ve motivat perquè durant l'exercici 2014 no es va poder executar tota la previsió de recursos humans definida en el pressupost.

Finalment m'agradaria precisar que en el pressupost 2015 hi ha un increment del 12,6% de la partida pressupostària de Remuneracions bàsiques del personal fix (262.255,55€), i un decrement del 48,95% de la partida pressupostària Remuneracions bàsiques de caràcter eventual (32.916€). Aquest canvi ve motivat per la incorporació en plantilla d'un dels fotògrafs encarregats pel projecte Google Business View. Aquesta persona disposava de coneixements en xarxes socials, comunicació i producció de material audiovisual, fet que ens va portar a incorporar-lo com a treballador de caràcter fix dins de la societat, motivant aquest diferencial en les partides pressupostaries 2015.

Sr. Josep Maria Missé Cortina                                          
President de la Societat ADI, SAU

 

Edicte

La subsíndica general, d'acord amb les previsions de l’article 90 del Reglament del Consell General,

Disposa

Publicar la resposta del Govern a les preguntes formulades pel M. I. Sr. Carles Naudi d’Areny-Plandolit Balsells, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, relatives a la fiscalització dels comptes de l’SDADV, publicades en el Butlletí del Consell General núm. 33/2016, de data 13 de maig.

Tot el que es fa públic per a general coneixement i efectes.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

Ministeri de Turisme i Comerç                        
Resposta escrita(Reg. Núm. 0710/16)

Resposta escrita del Govern (Ministre Francesc Camp) a la pregunta presentada pel Conseller General del Grup Parlamentari Liberal, M. I. Sr. Carles Naudi d’Areny-Plandolit Balsells, en relació a la fiscalització dels comptes de l’SDADV, Reg. Núm. 0710/16.

Pregunta:

Després d’haver estat informats pel Tribunal de Comptes sobre la fiscalització dels comptes de l’SDADV. Es demana:

La part dels royalties destinats a finançar les despeses d’administració ha estat del 40% sense que es conegui quan ha estat adoptat l’acord que determina aquest percentatge ni es té constància de l’existència d’estudis o altres treballs que el justifiquin, pel que no es pot garantir que es respecti un criteri no arbitrari conforme l’exigència de l’article 23.1 dels estatuts de l’SDADV. Es demana més enllà de la decisió del Consell d’Administració de l’SDADV, quin informe recolza aquesta decisió?

Com anirà canviant aquest percentatge en relació als royalties quan aquests vagin creixent?

Per quin motiu l’SDADV no efectua un seguiment pressupostari ajustat estrictament a l’LGFP i al PGCP atès que al llarg de l’exercici no enregistra les diferents fases de l’execució dels pressupostos d’ingressos i de despeses, contràriament al requerit a l’article 31 de l’LGFP?

Malgrat allò previst e la Llei de creació de l’SDADV:

Article 26.- Comptes anuals

La comptabilitat de l’SDADV es duu a terme d’acord amb el que disposa la normativa vigent en matèria de finances i comptabilitat pública.

Article 27.- Control economicofinancer

27.1. L’Assemblea General designa un auditor, sense perjudici que es puguin designar altres auditors conforme a la legislació vigent en matèria de finances públiques.

(...)

27.3. L’auditor nomenat per l’Assemblea General i, si escau, l’auditor designat per la minoria esmentada en l’apartat anterior, comproven l’exactitud de la situació financera i patrimonial de l’SDADV exposada en els comptes anuals, i emeten el dictamen corresponent.

El Tribunal de Comptes constata la falta de dita auditoria, i en les seves al·legacions l’SDADV argumenta que ha estat auditada pel propi Tribunal de Comptes (que és qui reclama l’auditoria) i per la Intervenció de Govern, i a criteri seu, amb aquestes “auditories” (segons les anomena l’SDADV), n’hi ha prou. Quina normativa empara aquestes decisions per part de l’SDADV?

A la liquidació del pressupost no hi figuren la totalitat de les despeses suportades per aquest atès que no s’inclouen serveis que suporta directament el Govern, el que fa que no es coneix el cost real de l’activitat. Haurien de tenir-se en compte a dins de rati del 40% dels royalties que el Consell d’Administració considera com a despesa?

Resposta:

Molt Il·lustre Sr. Carles Naudi d’Areny-Plandolit Balsells,

En resposta a la seva pregunta relativa a la Societat de Gestió Col·lectiva de Drets d’Autor i Drets Veïns del Principat d’Andorra (en endavant, “la SDADV”), em plau adjuntar-li la carta remesa per la SDADV al M.I. Govern.

Sense cap altre particular, cordialment,

Francesc Camp Turisme                                                      
Ministre de Turisme i Comerç

Andorra la Vella, 27 de juny del 2016. 

 

4.8 Propostes d'acord, propostes de resolució i mocions

El Consell General en la seva sessió del dia 28 de juny del 2016 ha aprovat la següent:

Moció

Vist que la memòria de l’enquesta de conjuntura del segon semestre del 2015 de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis constata que un dels principals obstacles de les empreses del país per accedir a finançament rau en el retard del termini de pagaments de l’Administració als proveïdors ocasionant problemes de liquiditat a les empreses afectades,

Vist les demandes reiterades de diferents sectors econòmics de la necessitat de reduir els terminis dels pagaments, ajustant-los als seixanta dies fixats per la Llei 22/2013 del 28 de novembre de mesures contra la morositat,

Vist que la Llei 22/2013 del 28 de novembre de mesures contra la morositat, estableix que les obligacions de pagament als proveïdors s’ha de realitzar en el termini de 60 dies a comptar des de la data de notificació de la factura o un document equivalent al deutor,

Vist que la Llei general de les Finances Públiques del 19 de desembre de 1996 estableix sobre les obligacions de pagament que els terminis de prescripció comencen des de la data de notificació de la liquidació o l’ordre de pagament,

Vist que el Codi de l’Administració al seu article 27 estableix que l’Administració és responsable dels perjudicis patrimonials que pogués ocasionar,

Vist que el mateix Codi de l’Administració en l’article 59 determina com a causes de responsabilitat administrativa la falta de servei, ocasionada per la mala organització del servei, pel seu funcionament en condicions il·legals o tècnicament defectuoses, o per la manca de funcionament del servei en aquells supòsits en que estava obligat a fer-ho,

Atès l’exposat,

El Consell General adopta el següent

Acord

S’insta al Govern a què implementi els canvis necessaris per a comptabilitzar dins del termini dels 60 dies fixats per la Llei 22/2013 del 28 de novembre de mesures contra la morositat per a satisfer els pagaments als proveïdors, els dies que els departaments dels diferents ministeris del Govern incloent el departament d’Intervenció del Ministeri de Finances, utilitzen per a revisar les factures o certificacions dels projectes adjudicats sempre i quant les factures no siguin objecte de rectificació.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

 

5- ALTRA INFORMACIÓ

5.1 Acords, resolucions i comunicacions dels òrgans de la Cambra

Edicte

La Comissió Permanent, en la seva reunió del dia 28 de juny del 2016, exercint les competències que li atribueix el Reglament del Consell General, ha acordat a demanda del M. I. Sr. Carles Jordana Madero, president de la Comissió Legislativa de Sanitat i Medi Ambient, autoritzar la celebració d’una sessió extraordinària de la Comissió, amb l’ordre del dia següent:

Punt Únic: Compareixença, a iniciativa pròpia, del Sr. Carles Perea, president de l’Associació Som Com Som, per tal d’expressar diferents neguits en motiu de la demanda de solvència de certes especificitats que, al seu entendre, han d’estar impulsades des de la Comissió.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

 

Edicte

La Comissió Permanent, en la seva reunió del dia 28 de juny del 2016, exercint les competències que li atribueix el Reglament del Consell General, ha acordat a demanda del M. I. Sr. Carles Jordana Madero, president de la Comissió Legislativa de Sanitat i Medi Ambient, autoritzar la celebració d’una sessió extraordinària de la Comissió, amb l’ordre del dia següent:

Punt Únic: Compareixença, a iniciativa pròpia, del M. I. Sr. Carles Àlvarez Marfany, ministre de Salut, per exposar les línies i actuacions estratègiques del pacte d’Estat per la Reforma Sanitària.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

 

Edicte

La Comissió Permanent, en la seva reunió del dia 28 de juny del 2016, exercint les competències que li atribueix el Reglament del Consell General, ha acordat a demanda del M. I. Sr. Ladislau Baró Solà, president de la Comissió especial de vigilància i prevenció de risc per a l’estabilitat financera, autoritzar la celebració d’una sessió extraordinària de la Comissió durant el proper mes de juliol, amb l’ordre del dia següent:

1. Anàlisi de la documentació aportada i de les compareixences realitzades en el marc dels treballs de la Comissió especial de vigilància i prevenció de risc per a l’estabilitat financera a fi i efecte d’elaborar les conclusions preliminars prèvies a la redacció del dictamen.

2. Altres qüestions d’interès per la comissió.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

 

Edicte

La Comissió Permanent, en la seva reunió del dia 28 de juny del 2016, exercint les competències que li atribueix el Reglament del Consell General, ha acordat a demanda dels M. I. Srs. Ladislau Baró Solà, Miquel Aleix Areny, Meritxell Palmitjavila Naudí, Antoni Fillet Adellach, Marc Ballestà Alias, Maria Martisella González i Meritxell Mateu Pi, consellers generals del Grup Parlamentari Demòcrata, autoritzar la celebració d’una sessió extraordinària de la Comissió Legislativa de Política Territorial i Urbanisme durant el proper mes de juliol, amb l’ordre del dia següent:

1. Anàlisi de l’informe del ponent relatiu al Projecte de llei de designació de carreteres i gestió de la xarxa viària.

2. Anàlisi i aprovació, si escau, de l’informe de la comissió relatiu al Projecte de llei de designació de carreteres i gestió de la xarxa viària.

Casa de la Vall, 28 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

 

 

5.2 Convocatòries

Avís

El proper dia 25 de juliol del 2016, dilluns, a les 15.30h, se celebrarà a la sala de reunions públiques de la planta -3 del nou edifici del Consell General, una sessió informativa pública del M. I. Sr. Carles Àlvarez Marfany, ministre de Salut, davant de la Comissió Legislativa de Sanitat i Medi Ambient, amb l'ordre del dia següent:

Punt Únic: Compareixença, a iniciativa pròpia, del M. I. Sr. Carles Àlvarez Marfany, ministre de Salut, per exposar les línies i actuacions estratègiques del pacte d’Estat per la Reforma Sanitària.

Tot el que es fa públic per a general coneixement i efectes.

Casa de la Vall, 29 de juny del 2016

Mònica Bonell Tuset                                                            
Subsíndica General

 

 

 

 

Butlletí del Consell General

Dipòsit legal: And. 262/94
ISSN 1024-9044