Sou a: Inici / ca / Agenda

Agenda

Dilluns, 13
16:00h
Comissió de legislatura per a la modificació de la LGOTU
  • L’ordre del dia d’aquesta sessió és el següent:

 

  1. Aprovació, si escau, de l’Acta 02/26.
  2. Adaptació de l’articulat de la Llei general d’ordenació del territori i urbanisme (LGOTU) a les conclusions de la Comissió d’Estudi per analitzar les accions i mesures tècniques de l’ordenació del territori i urbanisme a implementar per assegurar un creixement urbanístic sostenible.
  3. Altres qüestions d’interès.

 

  • Aquesta reunió NO tindrà caràcter públic.
Dimarts , 14
09:30h
Debat sobre l'Orientació Política del Govern - Tercera i última jornada

Tercera i última jornada del Debat sobre l’orientació política global del Govern (DOP).

  • En aquest darrer dia, s'examinaran i es votaran les propostes de resolució presentades pels grups parlamentaris.

 

  1. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Socialdemòcrata, relativa a l'establiment d’un mecanisme estable de protecció del poder adquisitiu dels salaris.
  2. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Socialdemòcrata, relativa a la incorporació de mecanismes d'avaluació periòdica de les lleis.
  3. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Socialdemòcrata, relativa a l'estudi tècnic i socioeconòmic sobre la viabilitat de la reducció de la jornada laboral a Andorra.
  4. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a millorar la detecció precoç de situacions d'immigració il·legal i de reagrupaments familiars no autoritzats.
  5. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a millorar la protecció dels andorrans que viuen a l'estranger.
  6. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a recuperar la neutralitat d'Andorra.
  7. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a recompensar les empreses que apugin els salaris més baixos.
  8. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a baixar l'IRPF de la classe mitjana.
  9. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari de Concòrdia, relativa a la Planificació de les necessitats de professionals sanitaris.
  10. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a reforçar la informació i el consentiment de les famílies en activitats complementàries sobre continguts sensibles.
  11. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a reforçar les competències per a la vida durant l'ensenyament obligatori.
  12. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a la digitalització dels contractes de lloguer, a l’automatització de les ajudes a l’habitatge.
  13. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a garantir que els quiròfans disposin dels recursos necessaris per operar amb la màxima seguretat.
  14. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a avaluar la via preferent i donar la veu a la ciutadania.
  15. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a implantar el tercer pagador generalitzat.
  16. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a convocar un referèndum sobre l'acord d'associació amb la Unió Europea.
  17. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a reforçar les garanties i la traçabilitat de les consultes mèdiques telemàtiques.
  18. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a agilitzar l'obertura i el tancament de negocis.
  19. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa al règim dels treballadors autònoms més just i més atractiu.
  20. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a millorar l'agilitat operativa de la Policia.
  21. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a la inversió estrangera.
  22. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a garantir el seguiment de les resolucions aprovades pel Consell General.
  23. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a exigir el compliment dels terminis de pagament de l'Administració.
  24. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a modernitzar l'Administració amb intel·ligència artificial.
  25. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a impulsar comunitats residencials multiserveis per a la gent gran.
  26. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari Andorra Endavant, relativa a facilitar l’accés a la compra d’un habitatge per viure.
  27. Proposta de resolució presentada pel Grup Parlamentari de Concòrdia, relativa a garantir la celebració del referèndum sobre l'acord d'associació amb la Unió Europea.
  28. Proposta de resolució transaccional presentada pel Grup Parlamentari Demòcrata i pel Grup Parlamentari Ciutadans Compromesos, relativa a les mesures d'acompanyament per l'habitatge.
  29. Proposta de resolució transaccional presentada pel Grup Parlamentari Socialdemòcrata i pel Grup Parlamentari Demòcrata, relativa a la signatura i ratificació de la Convenció Internacional sobre la Protecció dels Drets de tots els treballadors Migrants i dels seus Familiars.
  30. Proposta de resolució transaccional presentada pel Grup Parlamentari Socialdemòcrata i pel Grup Parlamentari Demòcrata, relativa a la creació d'un Índex Nacional d'Esforç Residencial.
  31. Proposta de resolució transaccional presentada pel Grup Parlamentari Socialdemòcrata i pel Grup Parlamentari Demòcrata, relativa a la Incorporació d'un Quadre Nacional d'Indicadors de Benestar.
  32. Proposta de resolució transaccional presentada pel Grup Parlamentari de Concòrdia i pel Grup Parlamentari Demòcrata, relativa a la planificació estratègica davant l'envelliment de la població per garantir la qualitat de vida i l'autonomia personal.
  33. Proposta de resolució transaccional presentada pel Grup Parlamentari de Concòrdia i pel Grup Parlamentari Demòcrata, relativa a la prova pilot per a l'ús de la intel·ligència artificial en l'administració pública.
  34. Proposta de resolució transaccional presentada pel Grup Parlamentari de Concòrdia i pel Grup Parlamentari Demòcrata, relativa a l'impuls de la nova Agrupació Europea de Cooperació Territorial (AECT) Andorra–Catalunya– Occitània.
  35. Proposta de resolució transaccional presentada pel Grup Parlamentari de Concòrdia i pel Grup Parlamentari Demòcrata, relativa a la creació d'un portal administratiu únic i integrat de les administracions públiques i les empreses públiques d'Andorra.

Agenda

« Juliol 2026 »
Juliol
DlDtDcDjDvDsDg
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Xarxes Socials