Pregunta amb resposta oral del Govern presentada per Rosa Gili, consellera general del GPM, relativa a les oficines d’atenció al client d’Andorra Telecom.
Molt Il·lustre Senyor,
La sotasignat, Rosa Gili Casals, consellera general socialdemòcrata del Grup Parlamentari Mixt, d’acord amb el que disposa el capítol quart del títol IV del Reglament del Consell General, formulo la següent pregunta perquè sigui resposta pel Govern, de forma oral, davant el ple del Consell General.
Pregunta que es formula a Govern en relació a les oficines d’atenció al client d’Andorra Telecom
Vist que, com a conseqüència de l’enderroc de l’antic edifici d’Andorra Telecom a l’avinguda Meritxell per a realitzar el fallit projecte de The Cloud, les oficines d’atenció al client fa es van haver de traslladar a uns locals de lloguer,
Vist que, fins ara, el cost de l’arrendament d’aquests espais ha suposat una despesa superior als 325.000 euros i que aquesta s’anirà incrementant en el futur a raó d’un lloguer mensual proper als 8.600 euros,
Vist que, segons hem pogut constatar, les actuals oficines no acaben de convèncer els clients i els treballadors d’Andorra Telecom que hi són destinats,
Vist que la idea inicial era que aquesta situació fos temporal i que les oficines es traslladessin a The Cloud un cop construït,
Vist que el projecte de construcció de The Cloud ha quedat aturat pel seu elevat cost i que, per ara, no hi ha cap alternativa prevista,
Es demana.
Quina és la previsió de cara al futur per a les oficines d’atenció al client d’Andorra Telecom?
Consell General, 11 de gener del 2019
Rosa Gili Casals
Consellera general socialdemòcrata del Grup parlamentari Mixt