Sou a: Inici / ca / Activitat parlamentària / Control i impuls de l'acció política i de Govern / Preguntes / Preguntes amb resposta oral / VII Legislatura 2015-2019 / Pregunta amb resposta oral del Govern presentada per Ferran Costa, conseller general del GPL, relativa a la CASS

Pregunta amb resposta oral del Govern presentada per Ferran Costa, conseller general del GPL, relativa a la CASS

07/06/2016
BCG 39/2016 de 07/06/2016
0822
16/06/2016

 

A la Sindicatura

El sotasignat M. I. Ferran Costa Marimon, conseller general del Grup Parlamentari Liberal, d’acord amb el que disposa el capítol IV del Reglament del Consell General, formulo la següent pregunta, perquè sigui resposta pel Govern, de forma oral, davant el Ple del Consell General.

Pregunta que es formula al Govern relativa a la CASS

Vist que la Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) ha començat a elaborar un reglament que limitarà l’accés a la convenció als professionals sanitaris.

Vist que en les reunions entre el Servei Andorrà d’Atenció Sanitària (SAAS) i la CASS hi ha cert consens que una reforma sanitària no pot iniciar-se sense abans determinar quins són els serveis sanitaris que cal oferir.

Atesos aquests antecedents, es pregunta:

Pot informar Govern de per què s’ha iniciat l’elaboració d’aquest reglament que limitarà l’accés a la convenció als professionals sanitaris, sense encara haver determinat quins són exactament els serveis que cal oferir?

6 de juny de 2016

Ferran Costa Marimon                                                        
Conseller general