Sou a: Inici / ca / Activitat parlamentària / Control i impuls de l'acció política i de Govern / Preguntes / Preguntes amb resposta oral / VI Legislatura 2011-2015 / Preguntes amb resposta oral del Govern presentada per la M. I. Sra. Sílvia Eloïsa Bonet, consellera general del GPS, relativa al cessament del Director General i del Director Assistencial del SAAS.

Preguntes amb resposta oral del Govern presentada per la M. I. Sra. Sílvia Eloïsa Bonet, consellera general del GPS, relativa al cessament del Director General i del Director Assistencial del SAAS.

03/04/2013
BCG 11/2013 de 3/04/2013
207
11/04/2013


A la Sindicatura

La sotasignada, consellera general del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, d’acord amb el que disposa el capítol quart del títol IV del Reglament del Consell General, formulo la següent pregunta, perquè sigui resposta pel Govern, de forma oral, davant el Ple del Consell General.

Pregunta que es formula al Govern relativa al cessament del Director General i del Director Assistencial del SAAS

El passat dia 20 de març, el cap de Govern anunciava, en la roda de premsa posterior al Consell de Ministres, el cessament de l’actual equip directiu del SAAS per motius polítics i pel deteriorament de les relacions entre els dos estaments, que posaven en perill el futur de les reformes del sistema sanitari.

Es pregunta,

Pot concretar Govern, quins són aquests motius polítics, i explicar on es situaven concretament els desacords que estaven posant en perill les reformes del sistema sanitari?

Consell General, 3 d’abril del 2013


Sílvia Eloïsa Bonet Perot

Consellera general del Grup Parlamentari Socialdemòcrata


Resposta

DCG 2/2013 de 11/04/2013