Pregunta amb resposta oral del Govern presentada per la M. I. Sra. Rosa Gili, consellera general del GPS, relativa al nombre d’aturats.
A la Sindicatura
La sotasignada, consellera general del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, d’acord amb el que disposa el capítol quart del títol IV del Reglament del Consell General, formulo la següent pregunta, perquè sigui resposta pel Govern, de forma oral, davant el Ple del Consell General.
Pregunta que es formula al Govern relativa al nombre d’aturats
Les darreres estadístiques públiques del Servei d’Ocupació situen en 1185 el nombre d’aturats a Andorra, el que significa un record històric negatiu.
Vistes aquestes alarmants estadístiques, pregunto:
Ens pot explicar el Govern quines són les causes d’aquest increment de persones desocupades i quines mesures té previstes per a fer-hi front?
Consell General, 28 de maig de 2013
Rosa Gili Casals
Consellera general del Grup Parlamentari Socialdemòcrata
