Sou a: Inici / ca / Activitat parlamentària / Control i impuls de l'acció política i de Govern / Preguntes / Preguntes amb resposta oral / VI Legislatura 2011-2015 / Pregunta amb resposta oral del Govern presentada per la M. I. Sra. Rosa Gili, consellera general del GPS, relativa a l’inici de les obres de les fases 1 i 2 del vial de Sant Julià.

Pregunta amb resposta oral del Govern presentada per la M. I. Sra. Rosa Gili, consellera general del GPS, relativa a l’inici de les obres de les fases 1 i 2 del vial de Sant Julià.

10/09/2013
BCG 43/2013 de 10/09/2013
667
19/09/2013

 

A la Sindicatura

La sotasignada, consellera general del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, d’acord amb el que disposa el capítol quart del títol IV del Reglament del Consell General, formulo la següent pregunta, perquè sigui resposta pel Govern, de forma oral, davant el Ple del Consell General.

Pregunta que es formula al Govern relativa a l’inici de les obres de les fases 1 i 2 del vial de Sant Julià

Aquest mes d’agost, el ministre d’Economia anunciava l’inici de les negociacions per trobar finançament per la nova fase del vial de Sant Julià. Al mateix temps, Jordi Alcobé informava de la propera signatura d’un acord amb uns propietaris afectats pel vial.

Considerant l’exposat, es pregunta:

Pot informar Govern sobre l’estat d’aquestes gestions lligades al projecte i aclarir-nos quina és la planificació prevista per les fases 1 i 2 del nou vial de Sant Julià?

Consell General, 9 de setembre del 2013

Rosa Gili Casals
Consellera general del Grup Parlamentari Socialdemòcrata


Resposta

DCG 12-2013 de 19-09-2013