Sou a: Inici / ca / Activitat parlamentària / Control i impuls de l'acció política i de Govern / Preguntes / Preguntes amb resposta oral / VI Legislatura 2011-2015 / Pregunta amb resposta oral del Govern presentada pel M. I. Sr. Gerard Barcia, conseller general del GPS, relativa a les infraccions que s’han constatat durant la caça de l’isard.

Pregunta amb resposta oral del Govern presentada pel M. I. Sr. Gerard Barcia, conseller general del GPS, relativa a les infraccions que s’han constatat durant la caça de l’isard.

Pregunta amb declaració d'urgència.
10/10/2012
BCG 59/2012 de 10/10/2012
869
11/10/2012


A la Sindicatura

El qui subscriu, Gerard Barcia Duedra, conseller general pel Grup Parlamentari Socialdemòcrata, pel present, planteja la següent pregunta al Govern a l’empara dels articles 129 i 131, i altres concordants, del Reglament del Consell General, amb petició de resposta oral, i, alhora, amb petició de declaració d’urgència:

El Govern ha portat a terme durant aquest any 2012 un canvi de normativa en relació a la caça de l’isard que ha convertit els caçadors en controladors de si mateixos.

Estem segurs que la immensa majoria de practicants de la caça ha seguit la normativa al peu de la lletra.

El Cos de Banders, malgrat no disposar dels efectius i dels mitjans d’intervenció que serien desitjables, ha fet una excel·lent tasca al llarg de tota la setmana de la caça de l’isard.

Gràcies a la seva vigilància, és públic i notori que s’han detectat diverses infraccions comeses.

Es pregunta al Govern:

- Quantes infraccions s’han constatat entre el 16 i el 23 de setembre, ambdós dies inclosos; i en quines parròquies i en quines zones?

Andorra la Vella, el 10 d’octubre del 2012

Gerard Barcia Duedra
Conseller General del Grup Parlamentari Socialdemòcrata


Resposta

DCG 16/2012 de 11/10/2012