Consell General, 8 d’octubre del 2012

• Designar competent a la Comissió Legislativa de Finances i Pressupost per a conèixer del Projecte de llei de modificació de la Llei 11/2012, del 21 de juny, de l’impost general indirecte.
    • Celebrar una sessió ordinària del Consell General el dia 18 d’octubre, a les 16h de la tarda, amb l’ordre del dia següent:

1. Examen i votació de la Proposta d’aprovació de l’adhesió al Conveni sobre les municions de dispersió, adoptat a Dublín el 30 de maig del 2008.

2. Examen i votació de la Proposició de llei de modificació de la Llei de la radiodifusió i televisió pública i de creació de la societat pública Ràdio i Televisió d’Andorra SA, del 13 d’abril del 2000.

3. Examen i votació del Projecte de llei de suplement de crèdit per fer front a les despeses d’inversió derivades de l’adequació de la nova seu del Tribunal Constitucional i de modificació del pressupost d’ingressos del Tribunal Constitucional contingut a la Llei 22/2011, del 29 de desembre, del pressupost per a l’exercici del 2012.

4. Examen i votació del Projecte de llei de suplement de crèdit per fer front a les despeses derivades de l’adequació del nou local d’atenció al públic dels departaments de Tributs i de Duana i per finançar els treballs de disseny operatiu i funcional per a la creació d’un sol òrgan que gestioni tots els processos associats a la gestió i la supervisió dels nous tributs.

5. Examen i votació de la Proposta d’aprovació de la ratificació de l’Acord entre el Principat d’Andorra i la República de Polònia per a l’intercanvi d’informació en matèria fiscal.

6. Examen i votació del Projecte de llei de creació del Col·legi Oficial de Farmacèutics d’Andorra.

7. Examen i votació del Projecte de llei de creació del Col·legi Oficial de Logopedes d’Andorra.

8. Examen i votació del Projecte de llei de creació del Col·legi Oficial d’Economistes d’Andorra.

9. Examen i votació del Projecte de llei de creació del Col·legi Oficial d’Enginyers d’Andorra.

10. Examen i votació del Projecte de llei de creació del Col·legi Oficial de Geòlegs d’Andorra.

11. Examen i votació del Projecte de llei de modificació de la Llei del joc del bingo, del 28 de novembre de 1996, modificada per la Llei del 15 de novembre del 2001.