Consell General, 1 d'octubre del 2014

COMUNICAT

Determinar les següents Comissions legislatives per a conèixer de les diferents iniciatives

Designar competent a la Comissió Legislativa d’Interior per a conèixer el Projecte de llei de creació del Col·legi Oficial de Dietistes Nutricionistes d’Andorra.

I designar competent a la Comissió Legislativa de Política Territorial i Urbanisme per a conèixer el Projecte de llei de modificació d’estatuts de la societat “Centre de Tractament de Residus d’Andorra, SA”.

Previsió d’una sessió ordinària del Consell General

Ampliar l’ordre del dia previst per a la sessió ordinària del dia 9 d’octubre, a les 16h00, i que és el següent:

1. Preguntes al Govern amb resposta oral.

1. Examen i votació de la Proposta d'aprovació de la ratificació del Conveni entre el Govern del Principat d'Andorra i el Govern de la República Francesa per evitar les dobles imposicions i prevenir l'evasió i el frau fiscals en matèria d'impostos sobre la renda, signat a París el 2 d’abril del 2013.

2. Examen i votació de la Proposta d'aprovació de la ratificació del Conveni entre el Govern del Principat d'Andorra i el Govern de la República Francesa en l'àmbit de l'ensenyament, signat a París l’11 de juliol del 2013.

3. Examen i votació de la Proposta d'aprovació de la ratificació de l'Acord entre el Govern del Principat d'Andorra i el Govern de la República Francesa relatiu a la cooperació tècnica i a l'assistència mútua en matèria de protecció civil i a la integració dels equips de socors andorrans en els equips de socors francesos durant les seves intervencions fora del territori francès en cas de catàstrofes naturals o d'accidents tecnològics greus, signat a París el 17 de març del 2014.

4. Examen i votació de la Proposta d'aprovació de la ratificació de l'Acord entre el Govern del Principat d'Andorra i el Govern de la República Francesa relatiu a la cooperació transfronterera en matèria policial i duanera.

5. Examen i votació de l’esmena a la totalitat presentada pel M.I. Sr. Jaume Bartumeu Cassany, president del grup Parlamentari Mixt, al Projecte de llei de regulació dels jocs d'atzar.

Celebrar una sessió ordinària del Consell General el dia 16 d’octubre, a les 16h00, amb l’ordre del dia següent:

1. Examen i votació de la Proposta d'aprovació de la ratificació del Protocol addicional del Conveni penal sobre la corrupció del Consell d'Europa.

2. Examen i votació de la Proposta d'aprovació de l'adhesió al Conveni sobre la prohibició del desenvolupament, la producció i l'emmagatzematge d'armes bacteriològiques (biològiques) o amb toxines i sobre la seva destrucció.

3. Examen i votació de la Proposta d’acceptació de l'Estatut de la Conferència de l'Haia de Dret Internacional Privat.

4. Examen i votació del Projecte de llei reguladora de la contractació electrònica i dels operadors que desenvolupen la seva activitat econòmica en un espai digital.

5. Examen i votació del Projecte de llei de bases de l'ordenament tributari.

A més s’afegirà tot allò que pugui estar disponible.

Propera reunió de la Junta de Presidents

Celebrar la propera reunió de la Junta de Presidents, el dilluns dia 3 de novembre, a les 16h00.

Casa de la Vall, 1 d’octubre del 2014