Consell General, 2 de juny del 2014

Determinar les següents Comissions legislatives per a conèixer de les diferents iniciatives

Designar competent a la Comissió Legislativa de Política Territorial i Urbanisme per a conèixer el Projecte de llei de creació de la societat pública Andorra Telecom, SAU.

Designar competent a la Comissió Legislativa d’Interior per a conèixer la Proposició de llei qualificada de les unions civils i de modificació de la Llei qualificada del matrimoni de 30 de juny de 1995 i de la Llei 14/2004, de 3 de novembre, qualificada de modificació de la Llei qualificada de matrimoni.
I designar competent a la Comissió Legislativa d’Economia per a conèixer el Projecte de llei de regulació dels jocs d'atzar; i la Proposició de llei de societats cooperatives d'Andorra.

Previsió d’una sessió ordinària del Consell General

Celebrar una sessió ordinària del Consell General el dia 19 de juny, a les 10h del matí, amb l’ordre del dia següent:

Punt únic: Debat sobre l’orientació política global del Govern.

Alhora, s’ha acordat reservar el dijous dia 24 de juliol a fi de celebrar una sessió extraordinària del Consell General.

Propera reunió de la Junta de Presidents

Celebrar la propera reunió de la Junta de Presidents, el dijous dia 3 de juliol, a les 16h00.