Consell General, 23 d’abril del 2012

Determinar les següents Comissions legislatives per a conèixer de les diferents iniciatives

Es determina a la Comissió Legislativa de Sanitat i Medi Ambient per a conèixer del Projecte de llei de tinença i de protecció d'animals, i del Projecte de llei de salut animal i seguretat alimentària.

Es determina a la Comissió Legislativa de Finances i Pressupost per a conèixer de la Proposició de llei de modificació de la Llei general de les finances públiques, de 19 de desembre de 1996, i de la Proposició de llei de modificació de la Llei de bases de l’ordenament tributari, de 19 de desembre de 1996, així com de la Proposició de llei de suspensió de l'actualització o la revisió a l'alça de les comissions bancàries per pagaments efectuats amb targetes de crèdit electròniques.

Previsió d’una sessió ordinària del Consell General

Celebrar una sessió ordinària del Consell General el dia 17 de maig, a les 16h de la tarda, amb l’ordre del dia següent:

Examen i votació de la presa en consideració de la Proposició de llei de modificació de la Llei de tinença i de protecció d'animals del 30 de juny del 1998.

Examen i votació del Projecte de llei de crèdit extraordinari per fer front als costos derivats dels impostos indirectes liquidats per la societat Centre de Tractament de Residus SA durant l’execució de les obres i que no estaven inclosos en el cost de construcció, claus en mà, que determina el contracte.

Examen i votació del Projecte de llei de suplement de crèdit per fer front a la transferència corrent per finançar el projecte d'assessorament i captació d'inversió estrangera.

Examen i votació de la Proposició de llei de protecció contra el tabaquisme passiu ambiental.

A més s’afegirà tot allò que pugui estar disponible.

Propera reunió de la Junta de Presidents

Celebrar una propera reunió de la Junta de Presidents el dia 21 de maig a les 16h.